Friday 4 August 2017

Vantage Trading System


Dag handelslager väljer nästan att röra sig stor upp eller ner dag under veckan den 14 mars. FMSA CLF OCLR CYH DYN CDE ENDP SGYP X AG Jag skärmar på daghandel med en ny historia av volatilitet Det betyder att dessa aktier sannolikt kommer att röra sig stor upp eller ner handlar intradag trender varje dag för nästa vecka En ny lista publiceras varje tisdag före Open, on. Gold och silverpriserna ligger på en betydande korsväg. Vid den här tiden är de långsiktiga utsikterna fortsatt hacka , men fortsatt kort säljning ger ledtrådar att rallyet som skedde 2016 var en falsk start och guld och silver kunde gå in på ett långsiktigt område eller en fortsatt nedåtgående trend. Först en liten bakgrund jag äger flera guld och silver och andra ädelmetallbestånd, som jag började ackumulera i slutet av 2016, en gång guld och silver. Dagens handelslager plockar nästan garanterat att flytta stor dag under veckan den 7 mars. CLF SGYP DYN AKS OCLR CYH FMSA CDE X ENDP AG Jag skärmar för daghandel med enDen senaste tidens historia av volatilitet Det betyder att dessa aktier högst sannolikt kommer att flytta stora upp eller ner handel intradag trender varje dag för nästa vecka En ny lista publiceras varje tisdag, före Open, på What can. My långsiktiga utsikter på olja har inte förändrats för mer än ett år. De långsiktiga mönstren är fortfarande hausse trots att oljebeloppet saknas. Kortsiktiga utsikter är lite mer baisse, eftersom vi kunde se ett drag mot nackdelen innan priset fortsätter högre För närvarande är jag inte placerad i oljeterminer, men jag äger en handfull oljelager, som jag köpte i början av 2016 nära botten. Följande artikel kommer från en student som arbetar och övar sin väg till att vara en konsekvent Forex Trader Nedan delar han några av hans insikter om vad som krävs för att handla forex framgångsrikt baserat på misstag och lärdomar. Cory Mitchell, CMT Vad det tar handel Forex framgångsrikt, från Student s synvinkel Min nya vän Cory Mitchell, CMT har varit nyckeln till le handel med valutahandlare och identifierar en riskhanterad lönsam tid. Dagens handelslager väljer nästan att röra sig stor dag under veckan den 28 februari. CLF CYH AKS SGYP DYN OCLR X CDE AG Jag skärmar för daghandel med en ny historia av volatilitet Det betyder att dessa aktier sannolikt kommer att röra sig stora varje dag för nästa vecka En ny lista publiceras varje tisdag före Open, på Vad kan du förvänta dig från den dag då handelslager plockar. De senaste veckorna har gett en mängd sväng handelsmöjligheter som den amerikanska aktiemarknaden och de flesta andra aktiemarknader runt om i världen fortsätter att dyka uppåt. De svänghandlar som diskuteras nedan hänför sig till Trend Trading-strategin, som beskrivs i Stock Market Swing Trading Course. De är inte avsedda att vara handelssignaler, men de här artiklarna är ett utbildningsverktyg som jag förklarar varför jag tycker om eller inte gillar. Dagens handelslager väljer nästan garanterat att flytta stor dag under veckan den 21 februari. CLF AKS SGYP CYH DYN ENDP X EXEL CDE WFT AG I skärm för daghandel aktier med en senaste volatilitet historia Det betyder att dessa aktier är högst sannolikt att flytta stora varje dag för nästa vecka En ny lista publiceras varje tisdag, före Open, på vad kan du förvänta dig från dag handel. Jag gjorde denna hemsida av 3 skäl 1 Jag gör några pengar på grund av Googles annonser på webbplatsen 2 Jag såg en webbplats som någon gjorde för att bash Vpoint så jag trodde att jag skulle göra en webbplats 3 Jag älskar handel, kärlek tjäna pengar och vill att folk ska veta att det är möjligt. De säger att Vantage Point Trading Software kan förutsäga med 80 noggrannhet Scam eller real. Det finns så mycket skräp där ute Hur i helvete kan du räkna ut om någon är riktig eller om det är JUNK Gör en snabb sökning på internet adn kan du få alla scam fordringar och naturligtvis Felix från ForexBastards han ändrade nu namnet på hans webbplats till ForexPeaceArmy. Anyway, för att inte gå av ämnet gör Vantagepoint arbete Beror på vem du frågar jag vet handlare Vem gör TONS pengar med det jag vet också co mplete morons som inte ens skulle kunna köra bil som hävdar att det inte fungerar. Jag arbetar personligen jag är inget supergeni Jag är inte dummy Jag gör pengar THO. Truth är Vantagepoint kostar mycket pengar Sanningen är det kommer att göra dig ännu mer - om du vet hur du ska använda den. När du är videon är rakt av från andra människor som tjänar pengar med vantagepoint trading software. Trevor Canada Hej alla jag kommer att göra det här korta och så mycket som möjligt har jag har använt VP i 3 år nu Det var en enorm faktor i min handel då och det är fortfarande en ännu större idag har jag nyligen uppgraderat till 8 0 och är glad att se de ändringar och förbättringar som gjordes. När jag först köpte programvaran, jag väntade fram och tillbaka i bättre del av 6 månader, gör mina läxor och bestämmer huruvida de ska riskera att köpa eller inte. Vem är helt enkelt, VP stannar på min verktygslådds översta hylla och refereras dagligen Jag kan räkna mer än inte när VP har båda fick mig pengar samt förhindrade en förlust D Under mina första 2 månader parkerade jag mitt riktiga konto så att jag kunde skriva ut handelsmetaller tills jag var bekväm med VP och kunde lära mig att lita på det. Sedan över de följande 4 månaderna med min programvara, handlade metallmetaller och sedan forexpar, vände jag mig ett 2500 konto till 18000 med målet att lägga ner 10 på mitt nya hus när det var färdigt att bygga. Jag är glad att rapportera att jag lyckades och slutligen rekommendera att folk slutar slänga VP TraderTech tills du antingen har försökt det utan att tänka på att bli rik snabbt, förstå vad det är din handel och inte behandla programvaran eftersom det är slutet på alla verktyg som du handlar om. Som någonting gjort, har det fel och det är inte ett perfekt system Om det var Jag skulle inte sitta här och prata om det för att jag hade råd att leva på en ö i alla delar av tekniken. All skoj åt sidan, jag ger den 4 av 5 för bra kundservice, en bra produkt som inte skakade ner i halsen när Jag var intresserad av att köpa och fortsatt stöd blev inte kastat till hundarna efter inköp, eftersom så många företag gör dessa dagar men 1 stjärna kvar för att tjäna för att som allt och alla, det kan alltid förbättras på Hopp om det här hjälper till i beslutsfattandet Fortsätt lära dig, ta dig förluster Grattis, Trevor. George Geroulias, Grekland Kära vänner Jag hittade detta forum om utsiktspunkt och såg att många har betygsatt programmet som ett bedrägeri Problemet med alla du är att du behöver mycket arbete ännu för att lära dig hur man lägger pengar på de finansiella marknaderna jag köpte den här mjukvaran för 2 månader sedan och jag blev väldigt trött sedan jag blev bekant med det. Jag spenderar otaliga timmar som läser det s rapporter och böckerna Men äntligen hittade jag mitt sätt jag skapade ett handelssystem som är mycket noggrant och ger mig mycket bra pengar jag kommer inte att förklara här mitt system men ja programmet är mycket noggrant och bara för seriösa handlare Om du inte bara följer ett automa tic system Don t försöka generera signaler själv, det är mycket riskabelt Framgång på finansmarknaderna är inte väldigt lätt Uppdatering Jag köpte denna programvara för 3 år sedan och jag har imponerande resultat i min positionshandelsstrategi på alla marknader Den senaste uppdateringen den 8 0 har också sparat mig tid på grund av de nya funktionerna har jag verkligen reccomend programvaran till varje allvarlig trader. TME, London VP får mycket kritik och om du förväntar dig några magiska program som kommer att göra dig omedelbara pengar, då är mitt råd att glömma det. För dem som har lite mer tålamod, erbjuder VP några mycket användbara funktioner och jag har funnit utmärkt för backtesting i Excel. Jag har funnit att dess värde beror på de olika testade strategierna, kombinationerna av indikatorer som används, längd av affärer osv. Det är dyrt och försäljningsområdet är överenthusiastiskt. Där finner jag det mest användbart att testa ut olika strategier, främst FX i mitt fall, men det är tillämpligt på många marknader s Om du är beredd att använda den på detta sätt och inte förvänta dig omedelbara resultat, är det enligt min mening värt kostnaden. Jag är inte på något sätt ansluten till VP och har ingen intresse alls för att sälja deras programvara för dem, men jag tycker bara att det är rättvist att påpeka att det inte är bluff som vissa människor tror att jag använder det varje dag, och det blir allt mer användbart för mig hela tiden. Men det är så stort men om du inte är beredd att verkligen utforska denna programvara och lära dig att se hur dessa indikatorer kombinerar bäst via backtesting, vilket ofta är ganska konsekvent över marknaderna, då är det inte programmet för dig och jag skulle råda dig att inte slösa bort dina pengar. Då är videon rak av. Mångare handlare gör pengar med vantagepoint trading software. Vantagepoint i min analys är mer som 90 exakt jag har gjort mellan 18-20k en månad konsekvent de senaste 4 månaderna i Forex Det tar lite tid att bli bekväm med det jag har handlat om ett år I början tillbringade jag lite t Jag lärde mig det Men när jag fick hänga på det och använde indikatorerna på rätt sätt har det varit extremt konsekvent. Alla som säger att det är mindre än häftigt vet bara inte hur man använder programvaran. Jag rekommenderar det starkt. Brandon Jones, California In Intresset om fullständigt avslöjande är följande hämtat från en bok som marknadsföringsteknologi betalade mig för att skriva. Det bör också anges att jag närmade sig företaget om att skriva en bok som skulle hjälpa andra som använder programvaran efter att jag började ha fast och regelbunden handel framgång med mjukvaran. Det finns inga silver kulor när det gäller handel För de som tittar på VantagePoint för detta, skada inte Spara dina pengar Handel är jobb och det tar tid och ansträngning att förstå en viss marknad, skapa en strategi att handla inom den marknaden och tillämpa den disciplin som krävs för att hålla sig till strategin. Sedan kommer endast VantagePoint att tillhandahålla den kanten som behövs för att handla framgångsrikt. VantagePoint är ett utmärkt t-verktyget för att skapa kanten måste man lyckas i dagens handelsmiljö. Problemet är dock inte värdet av programvaran utan det är det ansträngning som krävs för att fullt ut kunna förstå det värdet och sedan förstå hur man fullt ut kan utnyttja värde i att utveckla en handelsstrategi baserad på programvaran Enligt min erfarenhet är de två nycklarna som låser upp värdet av mjukvaran bekräftelse och timing. VantagePoint är inte magisk. Man kan inte lita enbart på crossover-visuella i diagrammet för att välja en handel eller kan man går helt enkelt med de förutsagda höjderna och nedgångarna för att hitta lönsamma inmatnings - och utgångspunkter. Det tog mig lite tid att förstå att de bästa affärer hittas när alla relativa ledande indikatorer analyseras, de mest lönsamma inmatnings - och utgångspunkterna upprättas och de förutsagda höga och låga utnyttjas i enlighet med de indikatorer som analyserats. Inte förstå de ovanstående realiteterna hindrade mig från att handla framgångsrikt med VantagePoint. vice VantagePoint, kan jag inte på något sätt relatera till de frågor som tagits upp i det här forumet. Återigen, här är ett citat från min bok Personligen är jag extremt desillusionerad om det nuvarande tillståndet för kundtjänst här i Amerika. Alla som har plockat upp en telefon eller gick in i en butik för att söka hjälp vid ett köp utan tvekan skulle vara överens med mig. Var det som det kanske är, den punkt jag vill göra är detta. Kundtjänsten med VantagePoint har återställt mitt hopp om att amerikanskt företag kan se ljuset och glömma Det är kundservice är viktigt. Var säker på att du kan ringa eller e-posta när du har frågor av något slag som är relaterat till VantagePoint och du får snabb, kompetent och genuin vänlig service. Ingen bad mig att säga detta jag frivilligt min tanke till din fördel och att komplimera och uppmuntra kundservice som stödjer VantagePoint. Michael Italy Vantage Point är en bra programvara Men det är bara det som är en mjukvara Om du inte förstår hur programvaran fungerar du kommer aldrig att kunna använda det på rätt sätt. Hur många av er kan använda Microsoft Excel till sin fulla potential. Inte många tror jag, och går du runt och säger det excel är en bluff jag tror vad du inte tror jag skulle säga det du är inte bra med excel. Detta är samma VP är inte ett handelssystem, det är en mjukvara som genererar prediktiva indikatorer om hur marknaden kan röra sig under de närmaste dagarna. Sedan kan du se rapporterna som siffror eller som rader på diagrammen Om du inte kan läsa tabellerna, kan du inte hitta mönstren eller korrelationerna mellan de prediktiva indikatorerna du kommer att misslyckas och förlora en bunt. När du först lärde dig att köra hoppade du omedelbart bakom en Ferrari Nej, du tog det långsamt, lär dig steg för steg, en dag i taget. VP är som en helt ny Ferrari, om du inte vet hur man kör du ska krascha och det kommer att kosta dig. Du kan till och med bli skadad i processen. Verktygen är där, indikatorerna är där VP fungerar extremt bra, det är t o du. Kan du bygga en Ferrari eller kommer att köra runt i en uppslukad gammal och rostig bil. Jag granskar bara programvaran och det blir 5 stjärnor. Trots att folk på Market Technologies är påträngande ibland, men de gör bara bara deras jobb Om personer som betygsätter VP som en bluff skulle lära sig sitt jobb ordentligt skulle det inte finnas några bedrägerier. VIKTIG ANMÄRKNING, JUNI 27, 2016.GENOM SÄRSKILDA RE-KLASSIFICERINGER AV UTLÄGGARE OCH UTBILDARE SKALL VI UTSTÄLLDA ALLA TJÄNSTER TILL YTTERLIGARE MEDDELANDE VID VI ÖVERVÄNDER VÅR AFFÄRSMODELLER OCH EXPLORE ALL ALTERNATIVES. WE APOLOGIZE THIS UNEXPECTED TURN OF EVENTS AND WILL KEEP DU POSTED. THANK YOU FÖR DITT SUPPORT OCH SÄKER HANDEL. Franck Avril 6 27 2016. Välkommen till Trend-Vantage hem för Trend-Vantage Trading System, en integrerad uppsättning realtidsindikatorer som hjälper dig att bli konsekvent och tillförlitligt bli en mer framgångsrik investerare. Vårt engagemang är för din framgång. Vår Målet är att utbilda och möjliggöra investerare som att du ska gå in och ut ur positioner på marknaden på bästa möjliga tid för att maximera bästa möjliga avkastning för en viss handel. Vår utbildning är inriktad mot både nybörjare och erfarna investerare som strävar efter att förbättra deras avkastning på investeringar. Om du är seriös om att investera och satsat på att lära sig de färdigheter som krävs för att bli en framgångsrik investerare kontakta oss nu på 415-334-1843 Landskod 1 eller klicka här för att anmäla dig. Och se till att kolla in våra videoklipp här eller på YouTube-videoklipp som för närvarande uppdateras, tack. Välkommen Vi är seriösa om att hjälpa investerare att nå sina mål under vår ständigt föränderliga ekonomi. Stanna in för mer information under veckorna och överväga joini ng oss idag tack. Friday, 4 mars 2016 Options Session på YouTube. MAR 23, 2016 Webinar på Indikatorer i TOS-plattformen, med jämförelser med hur vi utvecklat dem för användning på NinaTrader-8 Beta-plattformen och för TradeStation 9 1-plattformen plus hur du använder våra indikatorer för att maximera inmatningspunkterna för Options positionering 1 timme. Vi är inte en investeringsmäklare och får inte berätta direkt vad du ska handla eller när, förutom att dela med dig själv handelssystem och metoder Det kommer alltid att finnas risker som är inblandade i investeringsstrategier och att placera tillgångar som riskerar att leda till förluster på din investering. Läs igenom våra fullständiga ansvarsfriskrivningar, som också publiceras på vår YouTube-kanal. Resultaten varierar också beroende på varje enskild s handelstyp men vi är fast övertygade om att med en korrekt förståelse av våra indikatorer kan du minimera riskerna med att identifiera de branscher som ger dig bästa möjliga avkastning och vinst. med mig på LinkedIn. Designed by Tenby Technologies.

No comments:

Post a Comment