Tuesday 19 September 2017

Vps Bra Servicevalutahandel


5 skäl att använda VPS i Forex Trading. Vet du vad VPS står för och varför det kan vara relevant för dig som Forex-näringsidkare VPS står för Virtual Private Server Vanligtvis när du hör termen VPS är det i diskussioner om webbhotell för webbplatser, inte i diskussioner om Forex trading. En virtuell privat server kan komma till nytta för dig som näringsidkare, dock beroende på din metod och om du är beroende av automatiserade tjänster. Mest inlägg av Andriy Moraru från EarnForex. En virtuell privat server är En speciell typ av server som är inrymd på samma dator som flera andra virtuella privata servrar, det är därför de kallas virtuella trots att de är alla placerade på en maskin, kan de fungera oberoende av varandra. Med tanke på din egen VPS, du Kan installera ett valfritt operativsystem på det, ha möjlighet att starta om systemet och i princip ha full kontroll över servern som om den var den enda på maskinen. Du garanterar en viss mängd utrymme, RAM och överföringsbidrag per månad Din VPS har egen dedikerad strömförsörjning och erbjuder flexibilitet, stabilitet och bekvämlighet. Så vad gör det här med Forex? Här är fem skäl att du kanske vill överväga att handla på en VPS istället för att handla på din Egen dator direkt. Tra dig var som helst Om du har en stationär dator och inte en bärbar dator, stannar du ganska mycket, varhelst din dator är inrymt på ditt hus, ditt kontor Medan det finns alternativ dessa dagar kanske du inte tycker om att köpa en mobil enhet eller en bärbar dator, eller kanske din mäklare inte stödjer mobil handel. Kanske gillar du inte gränssnittet. Kanske erbjuder din mäklare inte en online-handelsplattform och kräver en nedladdning. Då kan du ansluta till din plattform var som helst så länge som du har en nätverksanslutning där du kan logga in på din VPS att handla, även ett hotell eller internet caf. Trade även om din ström går ut Om du är beroende av automatisering för din handel kan du fortsätta att handla även om din ström går ut Om ditt automatiska system fungerar bra även utan att du övervakar det, kan du låta det fortsätta tjäna pengar för dig, även om du inte kan få online. Trade när som helst Eftersom du inte är begränsad till ditt skrivbord och du kan handla var som helst och eftersom ditt system kan utföra affärer, även om datorn är avstängd, kan du känna dig mer bekväm handel även när du sover. Säkerhet VPS-system som erbjuds av de bästa företagen kommer också med den bästa säkerheten Managed VPS-servrar är kontrolleras regelbundet för att säkerställa att de fungerar och de flesta företag garanterar 99,9 procent uptime. Du får också vanligtvis antivirus och andra verktyg för att säkerställa att ditt system är säkert från sårbarheter. Reducera din glidning Det här är ett sätt på vilket en VPS-server kan gynna dig även om du placerar alla dina poster manuellt och inte använder automatiserad handel. En VPS kan utföra dina affärer snabbare än din dator kan, eftersom det går mycket snabbare att skicka orderen. Resu Det är att du upplever mindre av en fördröjning och mindre glidning. Som vi alla vet går glidande pengar pengar, ibland mycket, så det här är ett utmärkt sätt att minska dina förluster och oförutsägbarhet. Tänk på att VPS kan vara en dyr tjänst , Men du behöver förmodligen bara det minsta diskutrymmet, så leta efter något som erbjuder bra RAM och tillräckligt med överföringsbidrag Kolla in VPS-recensioner för att hitta de bästa värdarna och ring kundservice för att fråga om hur många systemresurser du faktiskt behöver Innan du köper en plan Det finns ingen anledning att spendera mer än du måste, eftersom det här blir en månads kostnad för dina FX-affärer om du väljer att göra det. Är VPS för alla Inte nödvändigtvis kommer några människor att dra fördel av att använda en , Medan andra bara kommer att få en begränsad förmån i form av minskad glidning Om du är beroende av automatiserad handel eller du är fast med begränsade resurser för att placera affärer ingen mobilenhet, nedladdningsbart programvara etc, är VPS förmodligen ma kes mycket mer förnuftigt för dig. Du kan hitta listan över VPS-tjänster för valutahandlare här. Om författaren. OBSERVERA För fullständig funktionalitet av denna sida är det nödvändigt att aktivera JavaScript Om du inte kan aktivera JavaScript, vänligen kontakta oss på Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar Du måste ha Javascript aktiverat för att visa den och vi hjälper dig. Det är en bra VPS-lösning för Forex-handlare Forex EA VPS erbjuder mycket gynnsamma förutsättningar med MT4 MT5 förinstallerad, ingen begränsning på månadsbandbredd, dedikerad IP-adress och hög serverskyddsnivå. Månadsräntorna är också trevliga Dan Williams, Storbritannien. Varför använda en Forex Virtual Private Server VPS. Om du är en seriös Forex-näringsidkare och vill hålla din MetaTrader-plattform köra 24 timmar om dygnet, är en virtuell privat server VPS idealisk. En VPS använder en extern server för att hantera din handelsanslutning som säkerställer att plattformen är Kör 24 timmar om dygnet och är inte utsatt för driftstopp orsakad av elektriska eller datorproblem Många handlare använder VPS-teknik för att säkerställa att deras expertrådgivare forexrobotar körs utan stopp. Vad är en Forex VPS. VPS är i huvudsak andra datorer som kör värd servrar The Användaren interagerar helt enkelt genom att logga in via en stabil eller mobil enhet. Huvudfördelen är att du inte behöver behålla din egen dator hemma 24 7, och du behöver inte vara beroende av y vår internet - eller nätanslutning för att VPS ska kunna fortsätta att köra, eftersom detta säkerställs av värden. Registreringsprocessen är lika enkel som att skapa ditt eget konto, logga in på din VPS och ställa in din expertrådgivare som du normalt skulle ha på din Egen hemdator Du kan också ställa in någon annan online handelsplattform genom din VPS När du har satt upp allt, kopplar du bara av och går över din normala dag med förtroende för att du kan stänga av din hemdator utan att missa en handel. Det är en bra VPS-lösning för Forex-handlare Forex EA VPS erbjuder väldigt gynnsamma förutsättningar med MT4 MT5 förinstallerad, ingen begränsning på månadsbandbredd, dedikerad IP-adress och hög serverskyddsnivå. Du får även gratis experter med alla planer utom det billigaste. Månadsräntor är också trevliga Tyvärr är betalningsmetoderna ganska begränsade. Online sedan 2011. Grundpaketpris 18.MetaTrader förinstallerad. Medelbandbredd Unlimited. Trial 30 dag moneybac K guarantee. Offered expert rådgivare Upp till 4 gratis EAs beroende på VPS plan. Skicka din recension. Till lämna din egen Forex Broker recension för Forex EA VPS fyll i formuläret nedan Din recension kommer att kontrolleras av en moderator och publiceras på denna sida. Skicka in en Forex Broker recension till dig bekräftar att du ger oss rätt att publicera och ändra denna recension utan kostnad och utan att du är säker på att du anger en giltig e-postadress. En bekräftelseskod skickas till detta email. postadress, t ex kommer inte att publiceras Vänligen skicka in din vanliga e-postadress som kan användas för att kontakta dig. Försök att undvika skam och smutsigt språk i texten i din recension, eller det kommer att nekas från publicering.27 recensioner av Forex EA VPS presenteras här Alla recensioner representerar bara deras författares uppfattning, vilket inte nödvändigtvis är baserat på den verkliga faktorn. Josh Kiringam London. Veddag, 3 juni 2015. Jag har varit med denna VPS-leverantör i flera månader nu och jag m verkligen pl lättade med deras snabba och hjälpsamma stöd Jag är verkligen nöjd med tjänsten, fick en bra rabatt också Det var ett bra fynd. Forex EA VPS Bulgaria. Sunday, 1 februari 2015.Tyvärr försöker alltför många samtidiga företag att diskreditera vårt rykte med falska recensioner Vi förbehåller oss rätten att berätta sanningen När det gäller den sista negativa feedbacken kan vi säga att ingen sådan klient någonsin har funnits i vårt system Vi har ett VPS-övervakningssystem som omedelbart meddelar klienten om ett problem är ett sådant sällsynt läge. Mondag den 19 januari 2015.Har använde den här VPS sedan maj 2014 Inte bra Ständigt FRISKAR UPP Kan inte logga in INGET GOD Håll dig borta. IHLAMUR BITKI Turkey. Monday, 5 maj 2014. Jag har aldrig upplevt problem med dem Utmärkt service för seriösa handlare Jag har använt sina tjänster i fem månader, min server har aldrig startats om och stödet är ganska snabbt. En man kan få ett svar tillbaka under mindre än 20 minuter. Roger Ferguson London. Fri Dag 4 april 2014.För mig är de bara bäst. Ett prisminskande pris är välkommen självklart, men tycker inte att det är ett måste prata om dem. Aldrig innan de fick sådan kundservice, har inte haft några problem, det är bara vanlig VPS - du behöver det, du använder det, period Och ja, Hyper-V är jut bästa valet. Jag kommer att vara glad om någon kan rekommendera bättre en. Hallvard Svendsen Norway. Monday, 17 mars 2014. Jag har varit med Forex EA VPS i 2 månader nu på deras billigaste konto. Jag har verkligen haft bra service från dessa killar, de har gjort mycket utöver deras normala erbjudande och har hjälpt mig i mycket mer än de behövde för att jag aldrig har väntat längre än 15 minuter för ett svar Högt rekommenderat 10 av 10 från mig. Evan Scarlen USA Handelskonto 3XXXXX6.Saturdag 8 mars 2014.Jag har använt denna leverantör i 6 månader och kommer att rekommendera sina tjänster till alla. Deras stöd är bra De har hjälpt mig mycket med mina EAs och plattformar. Bra jobbar. Forex EA VPS Bulgaria. Monday, 24 februari 2014.Ionel Balaceanu Det är din andra begäran om återbetalning Detta visar bara att du inte vill betala för de tjänster du använder Du bör också vara medveten om villkoren för betalningsporten du använder Perfect Pengar och vet att de inte har någon återbetalningspolicy. Men vi är alltid överens om att återvända pengar enligt vår 30-dagars pengarna tillbaka-garanti. Därför har du redan fått en full återbetalning. Ionel Balaceanu Rumänien Handelskonto 6XXXXXXXX6.Sunday, 23 februari , 2014.Badförsök för förklaring men det är inte sant som inte kan återbetalas från Perfect Money Du berättade för mig att jag kan få återbetalning från Perfect Money 2 månader sedan När jag frågade om återbetalningsalternativet var ditt svar Om du vill ha pengarna tillbaka i Perfect Pengar konto du måste vänta en stund Vänta lite tid är väldigt annorlunda än inte möjligt återbetalning Så du kan bara logga in på ditt Perfekta pengar konto och skicka pengar till mitt konto Som jag skrev måste du lära dig att vara ärlig med dina kunder. Forex EA VPS Bulgarien. Lördag 22 februari 2014.Om Ionel Balaceanu. it är sant att vi hade några tekniska problem under en kort period Även om vi försöker leverera bästa möjliga service, finns det inget företag att ge 100 upptid. Vi är också har inte ett enda fall att inte återbetala pengar till en kund För det specifika fallet har kunden betalat genom en betalnings gateway som inte stöder återbetalningar. Perfekt pengar Om en alternativ metod tillhandahålls t. ex. PayPal, returnerar vi pengarna i sin helhet. Ionel Balaceanu Romania Handelskonto 6XXXXXX1.Tuesday 18 February 2014.Denna leverantör är en besvikelse och som ett skämt Tjänsten var 2 dagar offline Måndag och tisdag Inledningsvis skrev de som har problem med nätverket i datacentret. Den andra dagen efter alla dagarna upp och ner spelar chaotiskt äntligen försökte de hitta förklaring som berättade att mina vps hade kraschat och det var därför det var offline och mina terminaler gick inte hela dagen när jag bad om återbetalning av mina pengar och svaret är idag vi h ave inget fel om det Det kan vara något du har installerat eller gjorde. De vet inte att jag övervakar mina vps med Pingdom och min brevlåda är full av e-postmeddelanden varje gång när mina vps är anslutna eller inte så det var inte min vps kraschade en gång men deras nätverk många gånger Den här leverantören måste lära sig att vara ärlig med kunderna och återbetala pengar när det inte går att tillhandahålla god service. Forex EA VPS Bulgaria. Monday, December 9, 2013.Regarding the last fake comment hade vi aldrig en klient med det namnet Marco Safal. As till vårt stöd är det förmodligen det bästa som vi är den enda som erbjuder livechat-funktionen. Marco Safal Porcia, Italien Handelskonto 1XXXXXXX7.Verdagen den 30 oktober 2013. Jag är definitivt inte nöjd med det här företaget Stödet är långsamt och hemskt och latensen till de viktigaste mäklarna är super långsam. Rekommendera inte dem till någon. Pete Cam Unuted States. Söndag den 22 september 2013.Jag har använt denna tjänst i fem månader nu Anslutningen och hastigheten har varit konsekvent och fa st med handelsavrättningar även med flera mt4-plattformar och Ea en bifogad kundservice är också snabb och uppmärksam på tekniska problem. Krystec Spanien och UK. Friday, 20 september 2013. Vi har varit med Forex EA VPS i mer än ett år nu Och har aldrig haft problem med sina servrar eller den tjänst som de erbjuder sina kunder. Vi är baserade i Storbritannien, Spanien och USA och har servrar baserade i varje land, men för att vara ärlig tjänsten vi får från Forex EA VPS är mycket effektivare än några av de andra företagen Vi skulle inte tveka att rekommendera detta företag och kommer att använda dem i framtiden för nya projekt. Forex VPS Hosting. VPS Virtual Private Server-värd gör det möjligt för valutahandlare att använda den virtuella miljön på värdföretagets servrar att köra MetaTrader-sakkunniga rådgivare non-stop 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan VPS är alltid online, det vann inte omstart under handelsveckan, det påverkas inte av strömavbrott och du behöver inte oroa dig om att hålla din PC på permanent Om du vill köra dina expertrådgivare kontinuerligt utan oförutsedda avbrott, är Forex VPS hosting för MetaTrader det du verkligen behöver. Syftet med listan nedan är att hjälpa näringsidkare att hitta den bästa VPS-värd för MetaTrader 4-expertrådgivare. Du kan läsa detta blogginlägg om du vill lära dig mer om hur VPS hosting fungerar. Hur fungerar VPS i Forex Trading. Här är listan över de online-företag som erbjuder Forex-värdtjänst via VPS. Om du inte är säker på om du bör använda VPS i din handel. Här är listan med anledningar att börja göra. Du har en expertrådgivare du vill testa på demo och du vill att den ska handla hela dagen varje dag utan avbrott. Du har en lönsam EA som behöver att vara ständigt online Kostnaden för VPS kommer att kompenseras med rådgivarens vinst. Du har flera handelskonton med mer än en FX-mäklare och du handlar från flera ställen. VPS kommer att göra dem alla tillgängliga utan att ladda din dator Och utan att du behöver bära din bärbara dator överallt du går. Du behöver en extra snabb anslutning mellan din expertrådgivare och en mäklare Vissa VPS finns i samma datacenters eller i närheten av var mäklarnas servrar är värd. Aktivera AdBlock-förlängning i din webbläsare. Forex VPS bästa Forex VPS Review med Coupon. For användare som inte vill köra MT4 eller handla på sina datorer är en VPS for Forex den perfekta lösningen. Även om många av Forex VPS-bolagen tar ut sig avskyvärda månatliga priser som vi har hittat En värdleverantör som erbjuder enastående service och värde till mycket låga priser. Hela laget här hos Forex Robot Nation är hos InterServer. Om du har varit med andra företag, som Forex VPS, Forex Hoster eller SmartFX förstår du att VPS Hosting kan vara extremt dyrt. Välj den här videon för att få en bättre förståelse för den här programvaran och hur den kan hjälpa dig. Det finns också en annan video nedan om du behöver ytterligare hjälp. Vi föreslår VPS F-5 Mod el det är bara 22 46 per månad med vår kupong och du kan springa över 10 MT4 s samtidigt, vilket är perfekt om du kör demos eller bara har många handelskonton. drpcoupon namn Forex VPS Coupon exkluderar namn, utgång. Jag gjorde ett drag till InterServer och betalade bara 22 46 per månad. Jag kan köra 5 kunder inga problem För att kunna köra ännu fler kunder flyttade jag till 512MB-modellen och jag kan fortfarande köra 12- 15 i taget Se bilden nedan för att se bilden av hur din Forex Hosting VPS skulle se ut. Det finns olika planer på alla leverantörer, det vi har markerat här är de billigaste och bästa Forex VPS-systemen. den billigaste och mest tillförlitliga VPS Hosting Forex-leverantören på marknaden Om du vill kan du spendera mer pengar för mindre men vi vet alla att det inte är vad någon av oss vill. Om du letar efter en Virtual Private Server för din valutahandel Detta är det enda företaget du behöver gå till Eller ännu bättre, kolla in de andra företagen till, jag vet att du kommer att sluta med InterServer efter att ha läst Forex VPS Review. Se till att du använder Forex Robot Nation kupong drpcoupon namn Forex VPS Coupon utesluta namn, utgångsdatum. Det fungerar Helt enkelt också När du ställer din beställning med antingen InterServer eller Pandela skickar de dig inloggnings-IP och lösenord inom ungefär en timme. Nästa kommer du att kunna öppna Windows Remote Desktop, ett program som kommer med Windows gratis här du anger IP och lösenord och du är ansluten till ett nytt Windows-skrivbord där du kan gå på internet, söka efter filer och installera dem på samma sätt som du skulle ha på ditt eget hem. Om du har några frågor eller om du behöver några Mer hjälp kontakta oss och låt oss ge dig råd om vilka du ska välja. UltraHosting gjorde alltid min MT4-plattform stängd nästan varje vecka och även dagligen förväntar du dig att en VPS ska ha din handelsplattform köra när du ansluter till den, men med dem var det en Gissa om du skulle hitta din MT4 där eller inte. Min egen dator var mer tillförlitlig. Med sådan otillförlitlighet trodde jag aldrig att de skulle hålla ett levande konto igång hela dagen så jag kollade på det nästan varje timme, häxan orsakade en hel del, men jag sa att de skulle avbryta Mitt konto rece ntly och hitta en med bättre upptid. Jag har använt min andel av VPS-tjänster och jag kan ärligt säga att de alla suger. Förutom de två företagen Triple 888 VPS och BeeksFX VPS har jag bara bytt till BeeksFX uteslutande på grund av deras partnerskap med tvärkopplad VPS Med FinFX ECN Pro-konton Triple 888 VPS är också ganska bra Även Windows Server 2008 R2 Data Center Enterprise-utgåva är den bästa servern du kan köra Använd också ett RDP-gränssnitt som Royal TS V2 för att bara göra konsolloggar Crappy RDP-programvara är ett annat problem De flesta människor inte realiserar. Han där började jag med Ultrahosting på ett VPS 5-paket 356mb Jag kör för närvarande 1 MT4-plattform med EA på 3 Charts, men EA har möjlighet att ställa in till 14 diagram totalt i varje enskilt fall behåll dessa kartor minimerade 24 7 Jag har emellertid alltid problem med att frysa VPS mestadels UltraSupport är fantastiskt omstartar servern omedelbart men misslyckas med att förstå varför det här händer nästan någonsin för att lösa thi S problem Jag uppgraderade till VPS 10 512mb men problemet kvarstår Kan någon vägleda mig Jag vill veta var eller vad jag går fel Är minimerade diagrammen problemet orsakar serverfrysning på grund av hög användning av tillgänglig MB Är det nödvändigt för mig att hålla kartorna minimerade Medan EA körs 24 5 eller kan diagrammen stängas efter att parametrarna är inställda och EA kopplas till diagrammet Om diagrammen är stängda efter att EA har anslutits kommer detta att se till att EA körs i bakgrunden Vänligen hjälp som jag bara är en nybörjare Försöker hitta min väg i mörkret Tack. Jag kommer att beställa sin tjänst men vill också veta om den dator jag kan ansluta till någon mobil enhet eller från en annan dator. Tack Hola voy en contratar su servicio pero quero saber si de pc Jag är medveten om att du är en av de bästa i Gracias.

No comments:

Post a Comment